Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Default user image.

Pengxiang Zhao

Forskare

Default user image.

Showcase of Existing Active Teaching Practices

Författare

  • A Mansourian
  • Pengxiang Zhao
  • Carsten Kessler
  • Nathalie Küppers
  • Glenn Vancauwenberghe
  • Lisa Lacroix
  • Frederika Welle Donker
  • Bastiaan van Leonen

Summary, in English

This report presents showcases of active teaching and learning in spatial data infrastructure education in the SPIDER partner universities. It includes detailed descriptions of the practices that have been implemented, as well as the results of the evaluation of the practices from an active teaching learning perspective.

Avdelning/ar

  • Institutionen för naturgeografi och ekosystemvetenskap
  • MECW: The Middle East in the Contemporary World
  • BECC: Biodiversity and Ecosystem services in a Changing Climate
  • Centrum för Mellanösternstudier (CMES)
  • Centrum för geografiska informationssystem (GIS-centrum)

Publiceringsår

2021

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

Spider, EU

Ämne

  • Earth and Related Environmental Sciences
  • Educational Sciences

Nyckelord

  • Open SDI
  • Active Learning and Teaching

Status

Published