Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Default user image.

Pengxiang Zhao

Forskare

Default user image.

Methodology on active teaching and learning on Open SDI

Författare

  • Nathalie Küppers
  • John S. Althoff
  • Frederika Welle Donker
  • Bastiaan van Loenen
  • Glenn Vancauwenberghe
  • A Mansourian
  • Pengxiang Zhao
  • Karlo Kevic
  • Hvoje Tomic

Summary, in English

This report looks at different methods of active teaching and learning and the application of these methods at the partner universities of the SPIDER project. Different methods of on-campus and online teaching are presented and reports on experiences in their application at the partner universities are discussed. In combination with the results from Intellectual Output (IO) 4, this results in best practices for Open SDI Education

Avdelning/ar

  • Institutionen för naturgeografi och ekosystemvetenskap
  • MECW: The Middle East in the Contemporary World
  • BECC: Biodiversity and Ecosystem services in a Changing Climate
  • Centrum för Mellanösternstudier (CMES)
  • Centrum för geografiska informationssystem (GIS-centrum)

Publiceringsår

2021

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

Spider, EU

Ämne

  • Earth and Related Environmental Sciences
  • Educational Sciences

Nyckelord

  • Open SDI
  • Active Learning and Teaching

Status

Published